
Pivabo werft aan!
Ons familiebedrijf te Kortrijk heeft zich gespecialiseerd in de import van professionele machines voor de groenvoorziening. Wij verdelen een 10-tal merken exclusief via lokale dealers aan onze eindklanten. (Openbare besturen, overheden, aannemers, domeinen en parken)
Als ondersteuning in de administratie zijn wij op zoek naar een:
ALLROUND ADMINISTRATIEF BEDIENDE
Taakomschrijving:
- Je hebt een veelzijdig en gevarieerd takenpakket.
- Je bent, samen met een collega, eerste aanspreekpersoon voor de klanten en bent verantwoordelijk voor het telefonisch of via e-mail behandelen van vragen en verzoeken. Meer specifieke vragen geef je door aan collega’s.
- Je beheert documenten van klanten en leveranciers in het boekhoudsysteem en hebt vanuit jouw drang naar efficiëntie oog voor het doorvoeren van verbeteringen omtrent dit proces.
- Je staat in voor het correct invoeren en opvolgen van aankoop – en verkooporders.
- Na een inloopperiode geef je advies aan klanten en sta je in voor de verkoop van wisselstukken. Meer specifieke vragen worden behandeld door collega’s.
- Je helpt bij het controleren en inboeken van facturen en het sturen van aanmaningen.
- Je helpt mee in vertalingen van folders, handleidingen, officiële documenten,…
- Je helpt mee in het magazijnbeheer, je ontvangt pakketten van koeriers, helpt bij het laden en lossen van machines en helpt soms mee met de verzending van een (klein) aantal pakketten.
Ons aanbod:
- Een job van onbepaalde duur met vast contract en een correcte verloning.
- Wij bieden een veelzijdige functie met verantwoordelijkheid en ruimte voor zelfstandigheid.
- Tijdsregeling: dag – voltijds systeem van 40 uren met 12 ADV-dagen.
- Ruim pakket extralegale voordelen
- Vergoeding: maandwedde
- Onmiddellijke indiensttreding
- Verlof vrij te kiezen in samenspraak met collega’s
Uw profiel:
- Je hebt een goede kennis van MS office en hebt een notie van boekhouden.
- Je hebt een hands-on mentaliteit, durft initiatief te nemen.
- Je beschikt minimum over een bachelordiploma bij voorkeur office management of gelijkwaardig door ervaring.
- Je bent een teamplayer, communicatief en vlot in de omgang en hebt een goede kennis van het Frans. Duits is een pluspunt.
- Je werkt nauwkeurig en bent een planmatige organisator die de juiste prioriteiten kan stellen en het overzicht kan behouden.
Solliciteren:
Stuur je CV naar jobs@pivabo.be, ter attentie van Philippe Pieters. Na een eerste selectie worden verschillende kandidaten uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.